english version

over wifac  |  service  |  contact  |  nieuwsbrief  |  vacatures

Helpdesk

Helpdesk

Computerproblemen moeten snel opgelost worden! Gelukkig is dat in veel gevallen telefonisch mogelijk. Wifac heeft een aantal deskundigen in huis die getraind zijn om op afstand een diagnose te stellen en vervolgens een oplossing te vinden. Sluit u een overeenkomst met Wifac voor telefonisch support, dan kunt u van de know-how van onze telefoonexperts gebruik maken.

Na telefonische melding van uw probleem wordt u teruggebeld door een deskundige. Hij probeert uw probleem direct telefonisch op te lossen.  Mocht dat toch niet lukken dan bieden wij u:

  • een 'work-around'    of
  • een inschatting van de termijn waarin u een oplossing of 'work-around' kunt verwachten   of
  • een verklaring waarom wij uw probleem niet kunnen oplossen

In het laatste geval schakelen wij de oorspronkelijke leverancier van de hard- of software in. Uiteraard doen wij al het mogelijke om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk wordt geholpen.

Vereist uw probleem een 'on-site' behandeling dan kunt u erop rekenen, dat wij binnen de afgesproken responstijd bij u aanwezig zijn. Indien gewenst kan dat zelfs binnen 4 uur.

Producten

Rubberdoeken, perschemie, inkt, offsetplaten, etc., etc.
Meer info
Zojuist verschenen: editie 50 van de KBA Report
Meer info
Doorkiesnummers Wifac
Meer info
De nieuwe MacBook Air
Meer informatie