english version

over wifac  |  service  |  contact  |  nieuwsbrief  |  vacatures

Helpdesk & Remote support

Helpdesk & Remote support

Helpdesk & Remote support

Helpdesk
De Wifac helpdesk wordt bemenst door deskundige professionals die in staat zijn een adequate inschatting te maken van iedere melding.

Vaak kunnen zij u on-line tegen beperkte kosten weer op weg helpen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan staan de service-medewerkers u op locatie ter zijde.

Snelheid van handelen is essentieel om uw productie op het gewenste niveau te houden.

Remote support
Met behulp van remote support kunnen de specialisten van Wifac via een inbelverbinding contact maken met uw systeem om status- en diagnostische informatie te verzamelen. Zo kunnen wij de instellingen waar nodig optimaliseren of de juiste voorbereidingen treffen voor effectieve actie ter plekke.

Regelmatige diagnose brengt aan het licht of er bepaalde trends zijn die preventieve actie nodig maken of die aanleiding geven tot het geven van advies over hoe de gebruiker het systeem nog beter kan benutten.

Om deze support mogelijk te maken heeft u de software van Teamviewer nodig. Via deze link kunt u deze software downloaden.

 

 

...Iedereen kan, bij wijze van spreken, inkt, rubberdoek en platen leveren. De werkelijke test is als er vragen komen....
Ingrid Wensing
Zalpak & Straatman
Rubberdoeken, perschemie, inkt, offsetplaten, etc., etc.
Meer info
Zojuist verschenen: editie 50 van de KBA Report
Meer info
Tips van afwerkinstructeur Gert-Jan van Kreuningen
Meer info
ISO 12647 en MVO
Meer informatie